Emocions pictoriques, by Quim Pedret

Després del que visc quasi cada dia i vaig viure en aquella estona, puc pensar moltes coses, i puc escriure poc, i amb un bon nus a la gola...
"Mai havia vist res semblant", mai havia vist un pinzell que amb explicacions incloses per part del PINTOR, que pintava caramels de colors vermells i blaus dins d'un món, rellisqués com la seda, amb unes mans tant 'grans' i amb tanta fermesa
Mai havia gaudit tant, veien com algú em pintava el seu món i m'emborratxava d'explicacions i riures.
És el meu fill: No sé si algú em perdonarà si pensa que sóc tan poc neutral. Passió de pare? Si clar, però sóc neutral i molt crític i alhora molt objectiu. Sempre dic i diré el que sento i penso.
Val la pena, pel que vulgui mirar i escoltar.lo amb la musica del piano de Cortazar
És un vídeo que la seva durada inicial era d'uns vint minuts i alhora per primera vegada el vaig filmar amb tres càmeres de HD conjuntes.
Tot és possible! Inclòs és possible fer les coses ben fetes, i si més no, intentar.ho
I es que un, pot estar tan bé!!! I amb el que Sergi el sap transmetre!
Moltes felicitats Sergi. Fa més d'un any i mig que de mà de la mama (Elena Kudryashova) vares entrar en el món dels escollits i vàrem creure amb tu i tens tota una vida per ser el que vulguis.
Si amb l'esforç que ara hi poses i si tu vols, arribaràs a ser un grandíssim aprenent de mestre, perquè com va dir un home savi:
'Tots som aprenents i ningú és mai un mestre'
Moltes gràcies fill, gràcies Elena Kudryashova


El pintor Sergi Pedret i Kudryashova al seu Estudi de Vilajuïga Alt Empordà 20 Març 2015







Comentarios

Entradas populares